Söndag 20 mars




Ja det gäller ju att bjuda på sig folk!!!

Började dagen med en as lång promenad i det härliga vädret. Var så jäkla skönt. Ville bara gå och gå och aldrig typ stanna. Men när jag kom förlångt hemifrån vågade jag inte gå längre. Haha, mes! Men gick i alla fall i typ en och en halv timma. När jag kom hem sedan ringde jag lite calls och sen fixade jag varma mackor. Så sjukt gott. Och just nu sitter jag och pluggar. Känner mig som en duktig flicka idag. Och imorgon är det skola, men det känns faktiskt helt okej. Men finns en viss person jag inte vill träffa då... Åh, blir så jävla irriterad och besviken på en del ibland. Vad fan tänker vissa med? Röven eller???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0