ROCKYDOLLY


Har pratat i telefon alldeles för länge med Benita & Emma och har nu väldigt lite tid på mig att skriva klart min no inlämning. Men det ska nog gå! Och jag som skulle lägga mig tidigt idag... Aja!

Dagen blev lyckad som sagt. Efter en lång men ändå rolig skoldag så drog jag, Cicci, Benita och Ellen ner till stan. Tittade på lite saker på Clarks och blev helt förälskad i en klocka och ett par byxor, blev uppskrivna på önskelistan direkt(4maaaars). Vi drog vidare till bake off där vi satt en timma. Deras baguetter är ju helt underbara. Sen gick vi till gina, hittade såklart snygga saker där med. Bl a en skolavslutnings klänning. Efter det så trippade vi ner till mangos och jag tror jag fick mig en prao plats där, NICE(tack Cicciiii<3). Vi trippade vidare till Rocky Doll o gick runt i deras platåskor(aj mig fot). Efter det blev det gudstjänst. Och det måste varit den roligaste någonsin typ. Vi fick typ dampet. Men det var as mysigt. Avslutade hela dagen med en fika med ett skönt gäng(<3) och sedan tog jag bussen hem med Benita. Dock skulle hon hem till sig, så jag åkte hem och har nu fördrivit tiden jag skulle pluggat till nu. Bra? NEJ!

Slänger upp lite bilder från igår och idag...








Kommentarer
Postat av: Josse

kika gärna in på min blogg och berätta vad du tycker om min outfit! :)

2011-02-24 @ 19:55:59
URL: http://josefinesoderberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0