en söndag





Hej finisar. Är hemma nu efter en timmas gudstjänst & en liten tur till en mysig butik i Väring med min Ellen. Har precis tagit ut kladdkaka ur ugnen och ska fixa lite te till. Sen drar jag och Ellen och testar fuego på friskis & svettis. Ska försöka få med någon ut & gå sen också. Solen lyser idag igen, & jag är på riktigt bra humör och känner mig riktigt pigg. Det var länge sen. Behövde nog vila några dagar. Men som sagt, nu mår jag bra och det hoppas jag att ni också gör. Nu blir det kladdkaka och vänta på Ellen. Slänger nog på P.S I LOVE YOU så länge också, PUSS!♥

ps: örhänget jag har på mig gjorde jag igår klockan ett på natten, blev riktigt nöjd. Vad tycker ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0