EMO

Godmorgon!
Idag är jag sur. Helt sinnes. Vaknade upp & skulle åka iväg. Men va, jo jag är sjuk? Helt snorig, hes... Skräll att det ska hända mig liksom. Har varit sjuk nästan sedan... Låt oss se.... Oktober? Jo, jag börjar bli sjukt trött på det & har just nu lust att ligga i sängen i flera tusen år och vila eftersom att jag blir så jäkla trött på köpet också. Orkar fan ingetting!! Har nästan tillbringat hela mitt lov i sängen. & sen finns det ju fler saker som tröttar ut en som skolan(!!!) + massa andra grejer som jag helst håller för mig själv! Fan vad depp jag blev nu också då! Ska (försöka) gå ner till affären och köpa på mig massa gott så blir man kanske glader(nej, jag tröst äter inte).

För att göra det hela lite bättre kan jag bjuda på lite fina sommar bilder. Försöker övertala mamma & pappa att åka utomlands i en vecka eller två så man kan få komma bort från kylan och vila upp sig ordentligt i värmen och bara ha det bra. Det går väl sådär......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0