20:32

Sitter i min säng, lyssnar på musik & försöker ta det lugnt. Går inte så bra pågrund av en grej. Fast man är rätt van nu. Konstigt nog! Och den dåliga upptadering. Jag säger bara, SKOLAN DÖDAR MIG!

Förutom det som hände idag så har jag haft en riktigt bra vecka. I måndags testade jag Disco dans. Det blir definitivt Disco en gång i veckan framöver. Rätt skön dansgrupp var det också. I tisdags åkte jag till mormor & morfar för att plugga hela dagen. Gick riktigt bra och jag känner mig riktigt förberedd till matte provet i morgon. Vilket betyder att jag inte behöver plugga så mycket ikväll. SKÖNT! Igår så kom kusinen hit efter skolan. Vi åt räkor, dansade, gick en promenad och sjöng lite. Tycker om min kusin mycket, så söt är hon! Och idag, torsdag så blev det en sväng till stan med mamma. Fick med mig en snygg ring & en ap snygg skjorta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0