Lördag 14 maj

Godmorgon bloggen!
Tänkte chilla hela dagen. Kanske sola lite om solen visar sig bakom molnen. Ta en springtur (det måste jag! Har inte varit ute på mer än en vecka snart, får ångest). Titta på någon film kanske och plugga lite matte. Men ikväll ska jag försöka hitta någon som vill se på Eurovision song contest med mig. Om någon blir sugen så hör av eeer!

Går kvällen blev riktigt lyckad. Vi träffades vid Maxi jag, Carro, Karro och Oscar. Vi handlade lite godsaker. Sen drog vi och hämtade Johan. Cyklade hem till Oscar och stannade vid ett ödeshus. Va värsta coolt, har aldrig varit i ett sånt gammal hus någon gång. När vi kom hem till Oscar så chillade vi. Såg på film, åt chips, tog massa kort, chillade på altanen, spelade lite fotboll och så. Kvällen avslutades med en cykel tur till rese, sjukt mysigt var det faktiskt. Tycker om er asså!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0