2010 lista


en liten pinsam lista (nu när 2010 snart är slut);
1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? jaa
2. Höll du några av dina nyårslöften? Jopp
3. Blev någon av dina vänner förälder i år? nej
4. Dog någon som stod dig nära? nej
5. Vilka länder besökte du? Danmark
6. Är det något du saknar år 2010 och vill ha 2011? Finns det säkert!
7. Vilket datum från 2010 kommer du aldrig glömma? -
8. Vad är din största framgång 2010? Att jag träffat många nya människor och fått bättre självkänsla osv...
9. Största misstaget? Att jag tappat kontakt med en del personer 
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Jag har varit sjuk rätt så mycket (asså vanliga saker som förkylningar och sånt), men inte skadat mig.
11. Bästa köpet? Lätt, LISA!
12. Vad spenderade du mest pengar på? Kläder & mat
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? såklaart
14. Vilka sånger kommer påminna dig om 2010? Gubben i lådan, wakawaka, rudeboy, Russian Roulette, Hard, lemon tree, love the way you lie, utan dina andetag, Bless the broken road, längesen osv.... finns massor!!
15. Har du varit gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Haha, ledsnare fåre nog blir där...
16. Vad önskar du att du gjort mer? Tagit vara mer på sommaren!
17. Vad önskar du att du gjort mindre? TÄNKT!
18. Hur tillbringar du julen? med familj och släkt
19. Blev du kär i år? nopp
20. Favoritprogram på tv? andra avenyn(som är slut nu!!!), Svenska hollywoodfruar, gossipgirl!
21. Bästa boken du läste i år? Dom två första böckerna i tillsammans serien.
22. Största musikaliska upptäckten? ingen aning, men kanske petter & Daniel Adams-Ray
23. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Ett 50mm objektiv
24. Något du önskade dig och inte fick? kommer inte ihåg?
25. Vad gjorde du på din födelsedag? Var sjuk. Kul? NEJ!
26. Finns det något som skulle gjort ditt år bättre? ja
27. Hur skulle du beskriva din stil i år? mjukisbyxor, behöver jag säga något mer? 
28. Vad fick dig att må bra? sommaren, Lisa och min vänner
29. Vilken kändis har du varit mest sugen på? Taylor Lautner
30. Vem saknade du? några stycken

31. De bästa nya människorna du träffade? förutom dom jag kände bra förut så Emma & Diana!

VÄNNER & KÄRLEK
Nya vänner: Ja!
Pojk/flickvänner i år: nej
Har du kysst någon? nej
Kysst någon av samma kön? no
Har du dumpat någon? nej
Blivit dumpad? nej
Har du svikit några? det hoppas jag inte
Blivit utnyttjad? nej
Har någon sagt jag älskar dig till dig: jaa


NÖJE & FRITID

Hemskaste fyllan: haha, har inte haft någon. Säger man så?
Nya hobbys/intressen: Japp, måla!
Konserter jag har varit på: Inga
Länder jag har besökt: Danmark


BRA OCH DÅLIGA TIDER

Hur bra har du mått i år på en skala 1-5? Det har ju varit olika varje dag, ibland har det varit ett och ibland fem. Man sammanfattat då. Typ 3?
Har du skrattat så mycket så du ramlat omkull? haha, ja
Har du gråtit mer än 5 gånger? ja det har jag
Har du funderat på att ta ditt liv? aldrig
Har du varit på begravning iår? nej
Har du förlorat en/flera vänner? ja


BÄSTA
Låt: går inte att välja, men "förlåt att jag aldrig sagt förlåt" är bra.
Film: Dear john & the last song
Konserten: har inte varit på någon
Maten: allt som har med skaldjur att göra <3<3<3
Vännen: Alla mina närmaste, ni vet vilka ni är!
Sport: Dans, om det är en sport?
Köp: Det har jag ju redan sagt. Men kan väl skriva det igen då. Lisa!

STÖRSTA
Beroendet: mina vänner
Saknaden: en del vänner

Misstaget: finns många, men kommer inte på något nu...
Sorgen: Ingen...?
Besvikelsen: vet inte
Kärleken: ingen

Under 2010 har jag hittills:

[x] du har hittat ny musik du gillar
[x] du har fått nya kompisar
[x] du har varit utomlands
[x] du har varit ledsen
[ ] du har velat dö
[x] du har varit glad
[ ] du har druckit alkohol
[/] du har blivit kär
[x] du har känt dig sviken
[x]du har känt som att ingen har sett dig
[ ] du har suttit vid datorn mer än innan
[x] du har skrivit en låt
[x] du har känt hat
[x] du har varit "sjuk"
[x] du har varit sjuk
[x] du har dansat
[x] du har bråkat med dina föräldrar
[x] någon har sagt att du är snygg
[x] du har bråkat med din älskling/kompis
[ ] du har strulat med en främling
[ ] du har strulat med en av samma kön
[ ] du har varit så uppjagad att du gjort misstag
[x] du har gråtit för något som hänt i ditt liv
[ ] du har kallat någon hora/slampa
[x] du har pissat utomhus
[x] du har slagit någon
[ ] du har spytt
[ ] du har knarkat
[/] du har sovit i motsatta könets säng
[ ] du har hånglat med någon av motsatt kön
[ ] du har raggat på främlingar
[ ] du har kysst en främling
[ ] du har rökt
[/] du har rymt hemifrån (fast vi var inte hos mig då..haha)
[x] du har bakat
[x] du har sovit utomhus
[ ] du har åkt bil med fyllon
[ ] du har varit full
[ ] du har varit/är kär
[x] du har saknat någon
[x] du har badat i havet
[x] du har solat utomhus
[x] du har solat i solarium
[x] du har snackat i telefon mer än 2 timmar
[ ] du har fått blommor av någon från motsatta könet
[x] du har gett någon blommor
[ ] du har sett en död människa
[x] du har fått nya kompisar
[ ] du har pussat någon av motsatt kön i samma ålder
[x] du har varit i ett annat land än Sverige
[x] du har älskat någon så pass mycket att du skulle kunna göra allt för den personen
[ ] du har saknat en av motsatt kön så mycket att du har gråtit
[ ] du har spytt pga alkohol
[ ] du har däckat
[ ] en främling har raggat upp dig
[ ] du har gråtit över någon du inte kunnat få
[x] du har varit på sjukhus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0