Friday niight

Ligger i min säng med en sovande Emma bredvid mig. Dagen har varit rätt så chill. Skoldagen var jätte kort, slutade runt två. Gjorde matteprov sista lektionen. Och det gick faktiskt super bra! Så riktigt nöjd blev jag. Efter skolan gick jag direkt ner till musikskolan för att ha gitarrlektion. Gick helt okej. Efter det åkte jag och mamma ut till Elinsesplanad. Jag köpte ett par mörkblåa mjukisbyxor(se bilderna nedan), ett hårband och ett par nya skor. Köpte även med räkor, chips, pepsi m.m till mig och Emma.

Jag & Emma har tagit det lugnt här hemma hos mig. Käkat godis. Suttit vid datorn. Lyssnat på musik. Slingat mitt hår(det är färdigt o allt på bilderna nedan. Syns dock inte så bra!). Dansat. Sjungit. Spelat gitarr. Bakat chokladbollar(tre på natten).

Nu måste jag ta ut linserna och tandborsta tänderna innan jag somnar här med datorn i knät. Men vi ses imorgon. Tusen pussar & kramar.




tycker om dig tjejen

Kommentarer
Postat av: Ellen

Söta tjejer!<3

2011-01-22 @ 09:04:03
URL: http://www.elleens.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

Du är otriligt bra gumman <3 TYCKEROMDIG!

2011-01-22 @ 13:30:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0