FIN LITEN BUDGET

Ligger nerbäddad i min säng. Ska snart lägga ifrån mig datorn och sova lite. Har pluggat hela eftermiddagen/kvällen. Har skrivit klart om Vasco da gama nu(sköönt)! Är sjukt sugen på att shoppa också. Har bara lust att gå på stan med mamma & typ få välja vad jag vill som min lilla kompis ELLEN får typ hela tiden. Bortskämd unge! Men nääh, min månadspeng på 500 spänn ska räcka till både mobilräkningar(det vill säga 199spänn för mobilen per månad + abonemanget som kostar 149spänn per månad) och kläder. Men jaaa, blir 150spänn till kläder varje månad. Haha, sköööön liten budget jag har dääär. Så alla ni som säger att jag är bortskämd, JAG ÄR INTE BORTSKÄMD! För jag måste planera sjukt mycket för att få råd med saker jag vill ha och så.

Hmmm, funderar på att skaffa sommarjobb till sommaren också. Hur man nu fixar det? Någon som vet? Är det 15 eller 16 år man måste vara för att ansöka till kommunen? Hehe, i have no idea. Ne, nu ska jag surfa in på HM och andra snygga online shoppar och drömma mig bort lite. <3<3<3

Kommentarer
Postat av: ellen

haha, fanny?, du ska inte länka mig också?;)



fanny emo cutt,emo cutt

2011-01-27 @ 08:15:40
URL: http://www.elleens.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0