att rensa sina tankar är som att flyga utav vinden


Sitter inne på mitt rum, nerbäddad i sängen med musik i lurarna. Älskar såna här kvällar. Skulle kunna sitta här i flera timmar och bara tänka. Just nu känner jag mig jäkligt förvirrad. Får inte ordning på något känns det som. Men jag har några sjukt bra dagar framför mig. Imorgon åker jag och hälsar på Lisa(<3). All shook up bokat på lördag med mamma. Bodaborg med bästa konfagruppen på söndag. På måndag är det disco dans för fulla muggar och efter det ett resturang besök med finaste Emma. Sover hos henne sen och på morgonen drar vi till Säfsen med skolan! Ska jag klaga? Nej skulle inte tro det. Men sen har jag jäkla massa plugg att trycka in också. No & Matte prov nästa vecka + en so inlämning som ska vara inne.

Och påtal om inget, så testade jag hiphop idag. Och det var så otroligt skönt att komma igång med dansen igen. Var väldigt trött på showdans också. Hiphop blir det i fortsättningen och kanske disco. Men nu ska jag fortsätta lyssna på musik och bara ta det lugnt. Simma lungt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0