INFÖR SOMMAREN

SÅ, en beställning från HM som jag & mamma skickade in nyss. Nöjd tjej!

Bikinin - kändes som ett måste. Har letat efter en i leopard mönster sen förra sommaren då jag började tycka det var riktigt snyggt!
Skorna - dom vita var redan självklara. Men dom blommiga kändes så somriga och fina så det fick bli dom också.
Jeansjackan - måste man ju bara ha på sommaren. Så det fick bli en sån också.
Shortsen - dom gråa älskar jag. Matchas snyggast med vit linne, vita skor och lite armband. Dom rosa var jag bara tvungen att ha. Man måste ju ha något "mjukisbyx" liknande på sommaren också.
Linnet - vanligt vitt baslinne. Passar till allt!

Kommentarer
Postat av: Towe [towe.webblogg.se]

bikinin var jättesnygg! :D

2011-02-12 @ 21:37:33
URL: http://towe.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0