vad vore jag, utan dina andetag



bilder från i somras.

Näe! Denna dagen har bara varit piss. Började med att jag vaknade glad och sånt, men det gick över fort. Förstår mig inte på vissa folk ibland?! Vet inte om det är jag eller dom som det är fel på. Men ibland känner jag mig så jäkla besviken på folk. Jag ska inte gå in mer på det här för då blir det väl bara värre. Men fyfan, denna dagen vill jag glömma fort. Har kännt mig hängig och sjukt trött på det också. Toppen dag verkligen! Ne, nu ska jag sluta skriva skit här och sätta mig med lite läxor. Ännu roligare. Ne, jag skiter i läxor nu. Orkar inte. Ska slänga mig i sängen så fort som möjligt. För denna dagen, vill jag bara glömma.

Vill ha sommar nu. Vill sitta på någon strand långt härifrån och inte behöva bry mig.
Såna man inte trodde skulle finnas där, finns där. Dom som man trodde skulle finnas, finns inte där längre!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vet att det var mitt fel,

såg det på dig på matten.

2010-09-02 @ 22:17:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0