back on track, again

Förlåt för den tråkiga bloggningen dom senaste dagarna. Men internet har ju krånglat. Men nu verkar allt fungera som vanligt!

Dagens humör: TRÖTT, om det räknas som ett humör? Annars irriterad och sur, men på vad?
Dagens borde: Har en hög med skolböcker som jag måste titta igenom och sånt + ett ganska så rörigt rum.
Dagens frisyr: Töööffs.
Dagens klädsel: Nytt linne från gina och ett par cykelbyxor som ursprungligen är ett par tights från gina. Funkar finfint(se bilderna ovan)! Ibland orkar man inte anstränga sig, haha!
Dagens planer: Som sagt skolböckerna. Men just nu drar det åt att sitta i soffan några timmar med något gott att äta och en bok!
Dagens materiella vill ha: En bärbar dator! Fatta vad chill. Typ ligga i soffan och sängen och blogga, redigera bilder och allt sånt.
Dagens längtan: Saknar Ellen faktiskt. Har inte träffat henne på en månad. Känns inte bra någonstans!
Dagens beroende: Näsduckar, riktigt kul att man blivit förkyld.
Dagens tråkigaste: Halvsjuk och ont i magen(skreeell).
Dagens personer: Today i'm a lonely wolf. Nej men, mamma får det väl bli.
Dagens roliga: Att internet funkar och att bloggningen kan återgå till sin vanliga takt :D

Kommentarer
Postat av: Ninnis fotoblogg

snart startar jag en fototävling på min blogg! var gärna med då!

2010-09-12 @ 15:06:31
URL: http://missebonie.blogg.se/
Postat av: Mindy

Hejsan!

Just nu lottar jag ut en inbjudan till bloggsvar på bloggen. Skulle vara superkul om du ville anmäla dej till tävlingen.



Direkt till inlägget: http://mniilsson.blogg.se/2010/september/lottar-ut-1-inbjudan-2.html#comment



är du inte intresserad ber jag om ursäkt ;)

kram! :)

2010-09-12 @ 20:19:58
URL: http://mniilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0