Benita sötan är här


NU FUNKAR MITT INTERNET IGEN!!!!
Jag och Benita sitter inne på mitt rum nu. Och båda är rätt så trötta. Vi har på äventyrsbadet i typ två timmar. Efter det gick vi ner till stan och köpte chips och cola på hemmakväll. Sen hem till mig för att ja, sova här. Jag fick världens ryck på mitt hår. Så jag hämtade en sax och lätt Benita klippa lite. Och det blev faktiskt braaa(supernsyggt sitter Benita här brevid och säger, hihi).

Imorgon så ska vi slinga mitt hår ljusare. Sen ska vi iväg och fika hos mina kusiner. Sen efter det blir det bio med några goingar. Just nu lutar det åt Karate kid. För Benita tycker killen där är söt. Hehe. Senare på kvällen ska jag se föreställningen "Fame". Haha, jag och Benita satt nyss och bah "HUR SKA VI HINNA MED ALLT". Hihi, det återstår att se. Ne nu börjar jag låta som värsta tönten. Puss på er!


Kommentarer
Postat av: emelie

sv; härligt, jo super :D

2010-09-11 @ 09:37:58
URL: http://thisemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0