the fall



FOTO:ELLEN  MODELL:JAG
Här ser ni skjortan jag fick hem från HM. Jag älskar den!!!

Skolan tar upp i princip all tid just nu. Läxor, prov, inlämningar osv.

Har precis tagit bort mitt gamla röda fula naglack och ska måla mina naglar antingen nudefärgade eller svarta. Det återstår att se. Har pluggat Spanska i typ tre timmar idag också. Bara glosor och lite grammatik. Gick bättre än jag trodde. Ska satsa på Vg på Spanskan iallafall. Fick reda på Engelska provet idag också. FIck vg+ och det ska jag ju faktiskt vara nöjd med!

Igår var jag i kyrkan på Gudtjänst en sväng. Träffade alltid lika glada Diana, Karro, Lisa och massa andra. Det va typ roligare än jag trodde. Fast det var ju mest för att jag satt brevid Diana och då är det svårt att inte skratta, haha♥

Nu ska jag återgå till mitt nagel I-landsproblem. Haha, nej men det får bli svart. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0