pose


tjena mittbena!
Kom på att jag inte upptaderat sen i Tisdags. Har varken orkat eller haft lust.
Nu ligger Benita i min säng och sover. Vi har underhållit hos hela kvällen med ett sjukt kul spel på min mobil, gosat med Lisa, tittat på film och bara tagit det lugnt. Har varit sjukt slö hela dagen men så kan det va. Ja nu ska jag börja avrunda för annars blir detta ett sånt där tråkigt inlägg. Förresten. Idag har vi haft Lisa i exakt en vecka. Känns lite konstigt faktiskt. Känns som om att det varit längre vi haft henne. Men sen har tiden gått jätte fort också sen vi hämtade henne nere i Alingsås. Men jag älskar den lilla sötnosen, finns ingen sötare än henne!<3
Puss sötnosar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0