puss


Hej!
Har inte upptaderat på mer än en vecka. Förlåååt! Men har varken haft ork, inspiration, tid eller någon lust. Är rätt mycket med skolan och sånt nu(& en liten hund som måste skötas<3). Under veckan jag har varit borta har jag chillat med kompisar och pluggat. Lisa var här i går för en mysig filmkväll. Mysigt och roligt blev det allt. Vi såg "luftslottet som sprängdes" och den var riktigt bra. Riktigt kul att träffa Lisa (förutom danslektionerna då, men då hinner man inte umgås) också. Det får vi göra om.

Funderar på att ha bloggpaus eller något. Så kommer jag tillbaka då jag har inspiration, tid och allt sånt där. Men vi hörs i morgon om det. Just det! Jag har klippt av typ 15cm av mitt hår så det är lite längre än axlarna nu. Trivs sådär med det faktiskt, visar bild i morgon. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0