Gårkväll

Valborg i går vad ganska lyckad. Förutom att jag var så jäääkla trött när jag, Benita & Ellen gick ner till sjön. Så jag kände mig ganska osocial/seg under kvällen. Runt tio, elva började jag och Ellen gå hem och vi satt uppe hela natten. Först när klockan slog halv fem så slängde vi oss i sängarna och somnade direkt.

Runt 6 tiden kom Benita & Ellen som sagt. Och när jag kom in i mitt rum ett tag efter hittade jag dom två sittandes instängda i min garderob. Haha! Jag vet att min garderob är ganska ny städad.

Snyggingar

Vi är så normala man kan va, & that's it;-)

älskar er♥

Haha

Tog inte med kameran ner till sjön, så jag tog inga bilder på brasan eller fyverkerierna. Iallafall, efter gick jag och Ellen upp till mig och tittade på film, snackade & spelade gitarr. Mysigt!

hejhopp!

Benitas tights som jag lånade, som är ungefär så häääääär snygga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0