Today look



hood från bikbok, halv transparent tröja från Monki, halsband från monsoon, tights lånade av Benita (som hon sorgligt nog vill ha tillbaka i morgon, åååh), väska från gina och skorna från alltid lika underbara hm.

Eftersom att det är Torsdag idag så har jag varit i skolan. Asså, det är så himla mycket nu innan sommarlovet. Även fast det är en månad kvar(mer till och med, hehe). Men det är rätt mycket prov & inlämningar som ska in nu. Jag sitter och jobbar för fullt med min sv/so inlämning. Och vet ni vad som är hemskt, att den ska skrivas för hand. Och med min otroligt fula handstil så kommer nog jag få IG bara på grund av det. Och vet ni vad som nästan är ännu hemskare? Att imorgon har vi Engelska prov. Fast äh, det är nog inte så hemskt. Jag kan ju nästan det mesta :-D hehe, ovanligt det!


Kommentarer
Postat av: lisa w

Ja va inte i skolan idag :)

vi va lediga.. så ja va i lunden, på donken, och massa kul istället :D hihii,

2010-05-06 @ 20:09:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0