12:02 14 mars


Godmorgon!
Jag och Benita har legat i soffan hela morgonen. Vi har spelat kort och precis hyrt en till film "Bandslam". Vi kan hyra direkt från tv:n så att man slipper åka iväg för att hyra. Lyx! Igår såg vi på new moon, utan text. Hehe. Men jag och Benita kom på flrut hur man får text också. Nu är Benita iväg hos tandläkaren och jag ska äta frukost. Benita tog sista pizza biten från igår, så jag får väl koka några ägg. Sen ska vi fortsätta titta på Bandslam när hon kommer tillbaka. Pussar!♥

& just det. Felicia fyller år idag så, Grattiiiiis till dig finis!:)

Kommentarer
Postat av: J U L I A ( annorlundajulia )

Hejsan!

Va gärna med i min fototävling jag har på min blogg , Temat är Kärlek så va gärna med och skicka in din favorit bild.

Regler och instruktioner står på min blogg.

Ha det bäst kramar :)

2010-05-14 @ 16:36:24
URL: http://annorlundajulia.blogg.se/
Postat av: felicia

TAAAAAAAAACK! :D

2010-05-14 @ 22:26:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0