"WHEN YOU REALIZE THAT YOUR LIFE IS WORTH TO LOVE"



(slänger in två helt oredigerade bilder på mig och Benita)
Jag ville bara säga att livet är rätt bra nu.

Just nu sitter jag här vid datorn, skriver på en berättelse(jag har alltid haft problem med att stava det där sadrans ordet rätt) som ska vara inlämnad jag vet inte när. Saken är att vi ska skriva en tonårs berättelse när vi är klara med det vi håller på med nu i Svenskan och jag och min knäppa kompis Ellen tycker ju att det är super kul att skriva tonårs berättelser så vi har redan börjat. Så nu ska jag göra en varma koppen och sedan fortsätta skriva med min som sagt knäppa kompisar Ellen. Hihi, livet är underbart när man har underbara vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0