Jag försöker faktiskt

Försöker komma i säng men det går inte. Sitter typ helt fast här och orkar inte göra iordning mig, tandborsta tänderna, sätta på mig "sovkläder"(en stor t-shirt xd) osv. Har lust att redigera bilder men då kommer jag sitta här i minst en timma till och det vill jag inte. Tänkte lägga upp en outfit i morgon om jag orkar klä mig någorlunda fint. Har kört på mjukisbyxor ett tag nu för att jag är så jäkla lat och inte orkar fixa till mig. Haha? Måste titta hb värdet nu asså. För er som inte vet vad det är så är det typ hur mycket järn man har i blodet o sånt. Och om man har för lågt hb så kan man typ svimma. Men jag har börjat med "blutsaft" som typ innehåller järn, det hjälper faktiskt. Nej, nu ska jag sluta. Vem fan orkar läsa det här? Ska försöka stänga av datorn nu , puss & godnatt♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0