UNDERBARA SOMMAR

Hej! Jag är helt slut efter all sol jag fått dom senaste dagarna!

Gårdagen var skit mysig. Direkt efter skolan(eller ne, jag fick vänta en halvtimma eftersom att mamma blev lite försenad, hehe) kom mamma och hämtade mig. Vi åkte ner till stan, tog en fika och letade skolavslutnings klänning till mig. Vi gick på stan i ungefär två timmar utan att hitta något. Men när vi sprang in på lindex hittade vi världens sötaste topp som fick hänga med hem. Vet dock inte om jag ska ha den med jeansshorts och örhängena som också kom med hem eller samma klänning som förra året. Iallafall. När jag kom hem kom Benita, Bea & Ellen. Vi satte oss på en filt här utanför, åt glass, pratade, busade & ja larvade oss. Hehe. Sen fick vi världens ryck och blev sugna på att åka ner och bada(runt nio på kvällen, hehe). Så det gjorde vi. Skit skönt! Sen skulle Bea hem så jag, Ellen & Benita köpte hem pizza som vi åt innan dom skulle hem.

Idag cyklade jag till mina kusiner och badade i deras pool. SVINKALLT! Så jag och Elin tog cyklarna och cyklade ner till sjön och tog oss ett dopp där. Det tog ett tag innan vi kom i men, äh. Ni skulle sätt mig förra året. Världens badkruka!! Sen cyklade vi hem till mig, tog det lugnt & åt. Nu är jag hur trött som helst. Men jag måste hinna rensa/städa min garderob innan jag ska på bio med mamma & pappa.

Ha det bäst!!!


Kommentarer
Postat av: Emelie

hejhej! jättefin blogg med härliga bilder! ♥



many hugs, // eemeliestyle

2010-06-06 @ 12:51:10
URL: http://eemeliestyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0