Titta våran utsikt från hotellet. Har lega...

img_0894 (MMS)

Titta våran utsikt från hotellet. Har legat där ute på stranden hela dagen och stekt o solat. Ätit glass har jag också gjort. Och läst ut boken "14år till salu". Rekomenderar den verkligen.  Nu måste jag duscha och fixa mig för ikväll. Då ska jag på kalas för min morfar fyller år idag, grattis! Och imorgon fyller servitrisen år som vi träffade på resturangen. Åh, det är så kul när man kommer till en resturang där det jobbar trevliga och sociala människor. Likadant i affärer när man ska shoppa. Tex på bik bok är dom skit trevliga och hjälper till jätte mycket så att man ska bli nöjd. En stor hiss till dom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0