solblekt hår & bruna ben


Den här veckan har typ varit underbar. Strålande sol, massa bad & kompisar. Benita och jag sov i tältet i natt. Låg och pratade lite in på natten. Men det var svårt att sova. Jag och Benita gick upp runt åtta och var beredda på att åka till skara sommarland. Men så blev det inte (rätt skönt ändå,hehe) så vi låg i soffan och slöade hela förmiddagen. Sen spenderades resten av dagen uppe vid simsjön. & nu när jag har duschat så märker jag hur solblekt mitt hår har blivit. :D Och mina ben är faktiskt rätt så bruna.

Imorgon blir det nog rätt mycket upptadering också. Ska ta igen lite av denna veckan, har ju typ inte upptaderat nåt. Sen ska jag tagga inför brommö & falkenberg. Åker till brommö på Måndag kommer hem på Onsdag kväll, åker iväg till Falkenberg på Torsdag och kommer hem på Söndag. Underbart!!! Mina två absoluta favorit ställen!
PUSS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0