Shoppingen från i tor...


Baseball jacka från gina, 249spänn. Bästa köpet på länge :-) Funderar på att köpa en röd med.

Slapp vit tröja från gina för 149spänn. Har redan hunnit fläcka ner den. Som alltid med mina nya vita tröjor. Haha.

Nu ska jag börja packa. Har skrivit ner allt som ska med. Sen går jag och pappa ner till affären och köper mat som behövs. Vi ska ju tälta där på brommö. Det är helt underbart där. Känns som att vara utomlands. Vi får hoppas att vädret blir fint bara. O just det. Mina kusiner & min faster hänger med också. Så det blir najs. Vi ska försöka åka en gång till i sommar sen också, för Benita ska hänga med då. Hon åker ju till Öland i morgon så hon kunde inte hänga med imorgon. Nu måste jag packa. KRAM!

Ps; kommer upp lite gamla bilder från brommö sist jag var där ikväll. Haha, en liten Fanny med brillor va det då, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0