Kom innan För dörren för en stund sen. ...

Kom innan För dörren för en stund sen. Har haft tre underbara dagar på brommö. Både mobilen och systemen blev kvar hemma. Men jag hittade en fem år gammal kompakt kamera här hemma som fick hänga med. Så några bilder ska ni allt få. Det jag hunnit med hittils är att packa upp och packa tills imorgon. Mormor och morfar kommer runt nio för att hämta upp mig och mamma. Sen åker vi till Falkenberg och stannar där tills på söndag. Nu har jag lite saker kvar att göra. En av dom sakerna är att duscha. Har inte gjort det sen i söndags. Men badat har jag gjort, hela tiden, nästan. Upptaderar senare med bilder från brommö. Puss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0