Brommö år 2006. Fjärilar i magen!!!

Här kommer bilder från år 2006 sist vi va där. Då åkte vi ditt med min pappas kusin (tror jag det blir) & hans barn. Det va så kul! Gud vad jag längtar tills i morgon. Det pirrar typ i magen som det gör när man ska åka utomlands. Detta kommer bli sjukt najs asså. Skönt att komma bort från allt ett tag också. Bara ta det lugnt & ha det skönt. Nu ska jag packa det sista & ta en dusch. Kommer ju inte kunna duscha förrens på onsdag kväll. Upptaderar i morgon innan jag åker också. Puss!

I väntan på båten över till ön.

På traktorn som man får åka för att komma till det stället på ön där vi skulle va.

Ja, det är jag till vänster. Vilken tur att man förändras, hehe.

Korv var typ bland det ända man åt där. gott!

hehe.

Dags att åka traktor tillbaka till båten.

I väntan på båten.

Pratade i telefon med kusinen nyss. Hon är lika taggad som jag. hihi!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0