blogg krig, fotografering & en kusin som blir 10.



foto:jag
modell:Ellen
sony alfa 200 + kit objektiv

Haha, aw så söt. Hon ville att jag skulle länka hennes blogg också. Happ, nu vet man varför hon ville bli min vän då, för att få en länk. Ska starta blogg krig med henne tror jag? Haha, nä men klicka här för att komma till hennes blogg.

Har precis fixat mina naglar också. Tänkte göra typ foki naglar men det blev inte så lyckat. Så jag körde på svarta som jag tog silver glitter på, och några diamanter. Blev rätt bra faktiskt. Innan var Ellen här och vi fotade ute i regnet. Wetlook typ. Blev bra faktiskt! Bara att det blir rätt så jobbigt att stå i ösregn och fota. Modellen blev dyng (asså mina underkläder blev blötta, HAHA) blöt och fotografen fick stå med en handduk över huvudet! Men ja. Såna smällar får man ta.

Nu ska jag börja redigera bilderna från idag, äta lite vindruvor (om vi har några kvar så att säga) och lyssna på musik. Och lägga fram kläder tills imorgon. För då fyller min kära och mycket knäppa kusin 10 år. Grattis i förskott skit unge!<3


Kommentarer
Postat av: ellen

AWWWW, fan vad sexig bild asså, aaw, fan va jag blir kååååt (a)<3

2010-07-29 @ 23:37:02
URL: http://cheerry.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0