VALENTINE DAY





ph 1, typ "Hej jag heter Fanny & jag är helt freaky" ph 2&4, Jag och ellen gjorde någon glass/smoothie liknande sak GOTT!! ph 3, Ellen.

Ellen åkte för någon timma sen och vi hade super mysigt med god glass(smoothie) och massa snack. Vi drog ut en sväng också och träffa några. Men vi(JAG!) fick damp på kylan så vi drog in, snackade mer & sen åkte Ellen hem.
____________________________________________________________________________________________________

FÖRLÅT, för att jag varit Sveriges sämsta upptaderare. Jag har ingen ursäkt, har bara inte varit sugen på att upptadera. För det mesta går jag runt & tänker på hur härligt det skulle vara om våren & sommaren kom snart. Men det dröjer väl.

Och, alla hjärtans dag är snart över. Har inte firats på något speciellt sätt här och det har den aldrig gjort. Men hoppas ni haft en bra dag, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0