GAMMAL BILD


FOTAD AV ALBINA OCH PÅ BILDEN KANSKE NI SER ATT DET ÄR JAG!

Jag har varit rätt OFF i helgen. Kan bero på att jag inte varit hemma så mycket. Och om ni bara visste vad sugen jag är på att åka på ridläger i Ulricehamn(haha, på tal om något helt annat). Jag pratar självklart om sjöstjärnan. Verkar så otroligt kul där, och jag har inte ridit på 2år så jag är mer peppad än någonsin på att rida igen. Och eftersom att min moster snart köper häst så kommer det nog bli en hel del ridning till sommaren. Jag kan inte göra något annat än att bara gå runt och längta!!!!


Kommentarer
Postat av: Aina♥

Vad fin!

På vilket verktyg redigerar du ögon?

Det blir en sån skarp och klar färg på ögonen i några bilder. tex i header.



2010-02-22 @ 20:39:10
URL: http://singit.blogg.se/
Postat av: Albina

Jag är bäst på att fota (not)

Sakanr tiden, måste va snart! :D<3

2010-02-22 @ 22:11:46
URL: http://biinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0