12:11 dagens....


Dagens humör: Just nu, SUR för att jag börjar bli förkyld. Perfekt tajming till sportlovet som börjar idag så egentligen borde jag väl va glad över det(asså, att det är sportlov!).
Dagens borde: Plugga & städa mitt rum
Dagens frisyr: BAD HAIRDAY, flöttig trevlig boll mitt på huvudet.
Dagens klädsel: Ljusa jeanstights & en svart tröja(se bilden ovan) men funderar på att slänga på mig mjukisar och en mysig tröja.
Dagens planer: Fota kusinen, läsa och ta det allmänt lugnt!
Dagens materiella vill ha: Cola sitter alltid fint!;)
Dagens längtan: Mina vänner!
Dagens fundering: "Byta design eller inte?"
Dagens beroende: TV:N
Dagens tråkigaste: Mitt humör......
Dagens personer: Min kusin(!) som kommer snart!
Dagens roliga: Ska äntligen fota lite porträtt.
Dagens låt: Hittills har mina högtalare varit tysta, men kan tipsa om den här låten.

Kommentarer
Postat av: AGNES

fin blogg!!!!!11111

2010-02-15 @ 23:07:05
URL: http://agneswrotethis.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0