Vad jag fick i julklapp



Jag fick

- En gröntröja
- Ett halsband
- Mascara, million lashes
- Fina ringar
- varma sköna sockar
- en jätte gullig pyamas
- en svart och jätte mysig morgon rock (är inte med på bilden)
- Ett presentkort på Smycka, så att jag kan ta hål i öronen
- Glasögon fodral
- Brevpapper
- Alfapet
- Pengar
- Presentkort på Lindex
- Servetter med 500hundringar på
- Två böcker, Egoboost & "i gryningen tror jag att mamma ska väcka mig"
- Ett set med målar papper & bra skiss pennor
- Bodylotion
- En röd te mugg (är inte med på bilden)

Det här är alltså det jag fick i julklapp. Fick inte så jätte mycket i år av mamma & pappa eftersom att Lisa var en tidig julklapp. Men jag är supernöjd! Tack alla för era fina julklappar!

Kommentarer
Postat av: linnesaaa

ja fick oxå en sån pyjamas i julklapp ;D

<3

2010-12-27 @ 14:58:54
URL: http://linnesa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0