tjo hej, glad tjej. Inte!

Hej!
Blir dåligt med upptadering nu, för jag är fortfarande sjuk. Öroninflamation tror jag det är. Men var i skolan idag för det är ju inget som smittar. Men det är sjukt jobbigt. Ekar i huvudet så fort man pratar med någon, och så gör det jätte ont i mellan åt. Det blir vårdcentralen med mamma i morgon. Och jag hoppas verkligen att jag får PENCILLIN! Har gått runt och varit förkyld & sjuk i två veckor. Och jag får världens ångest. Har ju typ bara legat hemma helt död varje dag efter skolan, inte gjort ett piss. Missat dansen, gitarren. Inte kunnat springa. Inte kunnat va med på någon idrottslektion. Missat massor utav prov. Ja, listan kan bli lång. Vi sammafattar detta med att det INTE är bra att vara sjuk!

Idag efter skolan kom iallafall Ellen & Benita hem till mig. Vi bytte julklappar. Fick jätte fina saker. Parfymer, bodylotions, Bodycream, Body soap. Trevlig eftermiddag. Nu ska jag sätta på julkalendern för jag missade den i morse. Tänkte värma mig lite te också. & träna lite engelska, oregelbundna verb. HEJDÅ så länge gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0