sällskap

Här sitter jag med min te kopp som många andra kvällar. Men ikväll har jag lite sällskap sörni. Ellen min lilla kantarellen. Vi har suttit & målat, det ni. & äntligen känner jag mig lite friskare än jag gjort den senaste veckan. Men inte fortfarande på topp. Imorgon drar jag & Ellen oss ner mot stan för att inhandla lite julklappar. Ska hitta något fint till min lilla Emma & Ellen ska få en försenad liten födelsedagspresent. Hon är ju faktiskt 14år som alla andra nu. Vi höres & vi synes imorgon. Pussar så länge!


Bilden har Ellen målat. Kan inte fatta att hon bara fått G i bild... & den är mycket snyggare IRL då man ser skuggning. Men alla i våran klass har fått G i bild & det känns ju lite så där.....
& Nej, jag har inte färgat mitt hår mörkare. Det är någon konstig hårinpackning som kan ta sig i röven.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0