Dag 15 – Min morgonsrutin

Min morgonsrutin på lovet är typ - sova till 12 och sen stressa.
Men om vi åtsas att det är skola då. Haha!

Klockan ställs alltid runt sju någon gång. Då går jag upp, sätter på mig morgonrocken. Går ut till köket och sätter i linserna. Sen fixar jag te & macka. Sätter mig vid tv:n och äter. Sitter där i kanske 20 minuter och bara tar det lugnt. När klockan är runt halv åtta börjar jag göra iordning mig. Börjar med kläderna och sen sminket. När klockan är tio i åtta springer jag ut till bussen. Men kan ju meddela att jag också(hehe) brukar vakna runt halv åtta/åtta för det mesta, och då får jag skynda som bara den och fjäska för mamma & pappa för att få skjutsa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0