Dag 04 – Det här stör mig

• Något som stör mig otroligt mycket är när man inte kan sova. Man vrider och vänder sig i flera timmar men man somnar inte. Och dagen efter ser man ut som ett monster & känner sig som en zombie.

• Något mer som stör mig är folk som vrider och vänder på sanningen för att ha något att prata om. Låt oss säga så här att någon bärettar för dig, något som du har gjort, som du inte ens visste om, efter som att någon hittat på det här eftersom att hon antagligen inte haft något att säga. Tex att du kanske gjorde något snällt mot en kompisen när det hände en sak. Men den här kompisen bärettar för alla att jag gjorde helt motsatt sak för att jag ska verka taskig!
 
• Och den sista saken som stör mig (finns tusen saker mer antagligen men kommer inte på alla nu) är när toalettpappret är slut & man sitter där och är helt ensam hemma. Någon som känner igeeeeen sig????


© av mig, genom pappas teleskop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0