those summer days, days to remember


Puuh, Äntligen hemma. Har varit en skön och härlig dag men det är alltid lika skönt att komma hem. Tänkte läsa bloggar en liten stund nu, samt ta mig något att äta. Asså, jag är seriöst hungrig hela tiden. Tex när vi åt korv på vägen hem så blev jag skit mätt. Sen när vi åkt en halv timma blev jag skit hungrig igen. Kul info?:)

Imorgon blir det en sväng på stan med Ellen. Vi tänkte välja "mixa egen sallad" som vanligt på vårat favvo ställe. Hoppas på fint väder för då kan man ta en fika ute också. Ska göra iordning mig nån macka och te nu. Eller , jag är sugen på något godare. Kanske skulle baka typ eeh chokladbollar eller något? Orkar man de tro? Åh, nu blev jag sjukt sugen på det. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0