Ligger i soffan och tittar på primeval me...

Ligger i soffan och tittar på primeval med pappa. Men jag läser mest bloggar, Och tänker på livet och att sommaren går alldeles för fort. Allt blir inte som planerat, dagarna flyger förbi. Och om några dagar sitter vi vid skolbänken och väntar på nästa sommarlov. Men innan det har vi den långa mörka hösten. Sen den vita långa vintern. Men vet ni vad? Man ska lära sig att uppskatta dom tiderna också. För hösten och vintern är ju riktigt mysiga. Kryppa ner under en filt i soffan med varm oboy, titta på någon mysig film med sina närmaste vänner. Gå på stan och frysa och känna lyckan när man sätter sig inne i ett varmt café. Sen kommer ju julen. Underbara mysiga julen. Pirret i magen och allt jul pynt som ska hinnas med. Gå på stan och köpa julklappar till sina nära och kära. Kvällen innan när man ligger i sängen och knappt kan sova. Ja, jag är fjorton år men den där känslan finns fortfarande kvar. Julstrumpan på morgonen. Ja ni förstår kanske vad jag menar?Hösten och vintern är inte så jävlig som man tänker sig. Bara man är positiv och har folk man tycker om runt omkring sig. Ne, nu ska jag sluta babbla och fortsätta titta. Och njuta av att det är sommarlov. Och att man faktiskt kan vara uppe så här sent! För när skolan drar igång, då jäklar. Haha, *positivt tänkande*. skolan blir nog helt OKEJ! Hej!


Kommentarer
Postat av: Julia

jätte fin och mysig blogg har du!

/ http://awesomebyjulia.blogspot.com

2010-08-01 @ 12:24:06
URL: http://awesomebyjulia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0