hejsvejs!

Dom två senaste dagarna har spederats hos mina pärons päron. Det har varit väldigt mysigt! Imorgon ska jag gå upp tidigt och sola medans solen är framme. Sen ska det bli molnigt nån gång runt tolv så då ska jag träffa min vän Ellen en stund innan vi drar till Benita för lite lördagsmys hos henne, med hunden Rex som hon är hund vakt åt. Blir nog en riktigt mysig kväll.

Har suttit uppe tills nu och chattar med massa folk. Det tar på krafterna(!), haha. Nu tänkte jag stoppa mig något i magen innan jag ska (försöka) krypa till sängs. Blev sugen på att skriva nu. Tar nog med mig lite mat och sätter mig här inne och skriver. Låter najs. Vi hörs när vi hörs gott folk. Godnatt kramar till er!!!♥

En mega pega snygg skjorta från hm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0