gamla minnen kommer till liv o jag fastnar där


BRALÅT!

Ska slänga mig i soffan nu och sitta där hela kvällen. Ska slänga på några gamla favoriter som jag alltid tittade på när jag var liten. Barbies dagbok var en favorit så den måste jag nog se;) Kommer ihåg att jag och Benita verkligen nördade den ett tag.

Förresten. Skolan börjar om mindre än en vecka. Sjukt tråkigt. Orkar inte skolan. Tråkiga hösten och allt också, som även kan va riktigt mysig. Men jag orkar inte tänka på det positiva. Haha! Sommaren är bättre! Så jag tycker gott att det kan va sommar i två månader till. Annars så finns det faktiskt EN grej jag längtar till i höst. Eller två faktiskt. Och det är att dansen drar igång. Det är helt stört vad jag saknat dansen i sommar. Sen blir det en del fler spelningar, liknande den jag gjorde i sommar. Så det ska bli kul. Sen gillar jag faktiskt att vi ska få betyg nu. Då får man liksom något att kämpa för. Och jag ska va med från början, kämpa från början och verkligen lägga ner tid på läxor och sånt.

Matfestivalen är nästa helg också. Första gången på två år jag kan vara med HELT! Dom två senaste åren har jag haft askungen premiär + snövit premiär den helgen. Och just det, jag saknar Revymakarna också. Synd att dom ska ha två föreställningar för äldre nu bara. Fan vad jag babblar nu, nu ska jag sätta på BARBIES DAGBOK så ses vi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0