Ni är guldvärda! ♥


Jag får så många fina kommentarer från er, och till svar brukar jag bara få ifrån mig ett litet "tack". Men det är så svårt att visa hur glad jag egentligen blir. Jag blir super glad och har lust att skriva "TUSEN TAAAAAAAAAAAACK OM DU BARA VISSTE VAD GLAD DU GJORDE MIG NU.....blablablablabla" men sån är inte. Men bara så ni vet. För varje kommentar jag får blir jag super glad.

Sen finns det ju en del som inte är lika snälla. Haha. Som skriver jätte taskiga kommentarer. Jag har nästan aldrig fått någon jätte taskig kommentar på min blogg. Men dom gångerna jag fått det så har dom raderats direkt. Och något jag tycker är så jävla fegt är när folk kommenterar anonymt och skriver något i still med "fyfan vad fult". Det är bara så jävla fegt. Om ni har någon åsikt stå för den och göm er inte bakom en jäkla datorskärm.

Så fortsätt kommentera och gör mig glad. Jag blir super glad och svarar på precis alla kommentarer jag får. Och TACK en än gång för era underbara kommentarer. Ni är guld värda ♥
Puss & kram // en glad Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0