ett par sockar, ett par skor & lite juice

Vad jag kom hem med. Hittade inte halsbandet men blev ett par skor(som gick på 65spänn, halva priset på hm eftersom att dom var litelite skitiga, haha), ett par sockar(kul och veta?) och min favorit apelsin & morotts juice från Netto. Den är skit god.

Vill ni veta en sak? Om exakt en vecka ska jag och mamma till ullared. Vilket betyder shopping + ledigt från skolan. Hur härligt från skala 1-10? + att det är studiedag på Onsdag så jag ska nog klara denna veckan ändå. Även fast jag tänkte i morse "ORKAR INTE EN VECKA TIIIILL". Men jag får dricka lite av min juice och bli piggar :D Höhö.

Nu ska jag forsätta plugga, som vanligt! ;(
Pussar!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0